.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معادن مازندران مكانيزه مي‌شود

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران مكانيزه‌كردن معادن در استان را يكي از برنامه‌هاي محوري امسال صنايع و معادن مازندران برشمرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مرتضي هاشم‌پور بعد از ظهر امروز در ديدار با اعضاي شوراي روابط عمومي استان مازندران با اشاره به اينكه روابط عمومي سنتي جايگاهي در توسعه ندارد، اظهار داشت: در روابط عمومي‌ كه سابقه ديرينه دارد، فقط به مسائل درون‌سازماني توجه مي‌شد.
وي با بيان بخشي از تاريخچه روابط عمومي تصريح كرد: در عصر حاضر كه به روابط عمومي الكترونيك رسيديم، مسئولان روابط عمومي با برخورداري از امكانات بروز اطلاع‌رساني بايد به ارتباطات درون و برون‌سازماني توجه ‌كنند.
هاشم‌پور خاطر‌نشان كرد: اگر بخواهيم موفقيت سازماني را گزارش دهيم و مشاهده كنيم بايد به دستاوردهاي روابط عمومي در زمينه اطلاع‌رساني و ارتباط برون سازماني توجه كنيم.
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران بار سياسي‌كاري روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي استان مازندران را كمتر از ديگر استان‌ها اعلام كرد و بيان داشت: روابط‌عمومي بايد در تمام بخش‌هاي سازماني‌ نفوذ كاري داشته باشد.
وي با اشاره به نقش صنعت در توسعه استان مازندران بيان داشت: يكي از نقش‌آفرين‌ترين عامل‌هاي توسعه استان مازندران صنعت است كه تاكنون به آن توجه كافي نشده است.
هاشم‌پور با تاكيد بر اين اصل مهم كه صنعت براي اشتغال نيست، اضافه كرد: يكي از كاركردهاي صنعت مي‌تواند اشتغال باشد.
وي ادامه داد: با ايجاد اشتغال يك دغدغه اجتماعي، اقتصادي و سياسي جامعه كاهش پيدا مي‌كند و اگر به صنعت توجه شود، بسياري از معضلات جامعه حل مي‌شود.
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران با يادآوري اين نكته كه مازندران در دو دهه از رشد صنعتي محروم بوده است، گفت: مازندران در سال‌‌هاي گذشته از دلار هفت توماني بهره‌مند نبود.
وي با اقتصادي خواندن مصوبه‌‌هاي دولت در استان تاكيد كرد: با مصوبه مشوق‌هاي صنعتي توسط دولت در دور نخست و دوم، محدوديت‌هاي صنعتي در استان برداشته شد.
هاشم‌پور با تاكيد بر نقش و همكاري رسانه‌ها در توسعه صنعتي حمايت‌هاي رسانه‌ها را غير‌قابل انكار اعلام كرد و يادآور شد: براي نخستين بار سند توسعه صنعتي مازندران در مراحل تدوين قرار گرفت.
وي با اشاره به نقش اعضاي خانه مطبوعات مازندران در همگام‌سازي برنامه‌هاي صنايع و معادن با اصحاب رسانه از اعلام آمادگي و همكاري سازمان متبوعش با اصحاب رسانه و مطبوعات براي معرفي توانمندي‌هاي صنعتي و معدني استان خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همكار 30 تير 1388
همچنان به كلي گويي مي پردازيد و وظايف خود را براي ديگران تعريف ميكنيد. آخرت را فراموش نكنيد و برگرديد سر جايگاه خودتان كه همان در حد مدير روابط عمومي است تا بتوانيد قدمي براي مملكت خود برداشته باشيد. ضمنا به دوستان بفرمائيد كه دكتر نيستيد و بفرمائيد كه حتي دانشجوي دكتري نيستيد و بگوئيد كه مدرك دكتري از دانشگاه Rochvill كه تلفني و با ارسال پول مدرك پست ميكنند گواهي داريد. با يك search ساده در گوگل ميتوان متوجه اين موضوع شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.631 seconds.